47

تو نروی مهدی رضوان رو دوست دارم

حریص  چاووشی

پروانه

بوف کور

کافه شلوغ

این آهنگی روی بلاگم  گذاشتم  هم  زیاد...!

هرچی دارم فکر میکنم  میبینم  افرادی که دارم دوست داشتم رو  کمتر دوست میدارم!تو این  گیرو داد و  اتفاقات  پیش اومده   خیلی ها  چهرشون واسه آدم  نمایان تر میشهـــــــــ ... نه!؟؟البتهـــــــــــــــــــ

الان


فقطـــــــ

رفتن و بس نشــــــــستن تو حرمشـــــــــ

و

 بویـــــــــــ لایکـــــــــــ آرومم میکنهـــــــــــــ 

 

 

بدون شرح



ماهــ نما ن:تا حالا خیلی  به این موضوع  فکـــر  کردم   که  همیشهــــــــ نمیشهــــــ آینده رو پیش بینی  کرد!!!کی فکرشو میـــــــ  کرد!!!


نه...!؟؟




نظرات 1 + ارسال نظر
ایلیا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

اشک بی شک محرم راز دل است

خوشترین موسیقی ساز دل است



اشک فریاد و خروشی بی صداست

در حقیقت بال پرواز دل است



اشک این زیباترین حرف سکوت

هم زبان عشق و هم راز دل است



اشک یک عمرست با دل هم دل است

میهمان سفره باز دل است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد