79

رو به تو سجده میکنم دری به کعبه باز نیست

بس که طواف کردمت مرا به حج نیاز نیست

به هر طرف نظر کنم نماز من نماز نیست

مرا به بند میکشی از این رها ترم کنی

زخم نمیزنی به من که مبتلا ترم کنی

از همه توبه میکنم بلکه تو باورم کنی

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست 


 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
m2 شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

از زیبا ترین شعرهای هست که شنیدم

مسافر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

من عاشقه این شعر داریوش هستم
اما
همیشه دوست داشتم طرف مقابل هم معنی این شعر رو میفهمید و یکبار مثل من اون رو گوش میداد

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد